آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

خبر داغ جدید خبر جدید دانلود مستند رونالدو رونالدو، بازیکنی با بهترین عملکرد در اروپا رئال در حال حاضر در بارسلون
به نامش و به یادش


*رسانه عاشقان کریستیانو رونالدو روزانه با جدیدترین اخبار و رویداد های مربوط به بهترین بازیکن جهان بروزرسانی می شود . همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید،در این وبسایت هرگونه توهینی به تیم و بازیکن رقیب ممنوع میباشد.


عشق رئال-ضد مســـــــی
عاشقان مهدی مقدم
تیم یعنی لیورپول
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریستیانو رونالدو و آدرس cr7-rman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان

بازدید : بار

Neymar vs Ronaldo vs Messi 2012 دانلود کلیپ دیدنی مقایسه حرکات مسی، رونالدو و نیمار 2012.

Neymar vs Ronaldo vs Messi 2012

.امروز برای شما کاربران عزیز کلیپ فوق العاده جالب و دیدنی از مقایسه حرکات ، گل ها و دریبل های کریس رونالدو لیونل مسی، و نیمار در سال ۲۰۱۲ رو آماده دانلود کردم. به همه شما توصیه می کنم این کلیپ فوق العاده رو از دست ندین.

note دانلود کلیپ دیدنی مقایسه حرکات مسی، رونالدو و نیمار 2012 فرمت: FLV

chart pie دانلود کلیپ دیدنی مقایسه حرکات مسی، رونالدو و نیمار 2012 حجم: ۲۸ مگا بایت

down دانلود کلیپ دیدنی مقایسه حرکات مسی، رونالدو و نیمار 2012 دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

lock دانلود کلیپ دیدنی مقایسه حرکات مسی، رونالدو و نیمار 2012 رمز: www.yasdl.com

 

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 

(سوپر جام)


 

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 

مارسلو: می توانیم در برنابئو بارسا را شکست دهیم


مارسلو، مدافع رئال، مطمئن است که تیمش می تواند با پیروزی در دیدار برگشت مقابل بارسا، عنوان قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را به دست بیاورد.

علی رغم شکست 3-2 در نوکمپ، این مدافع چپ برزیلی از نمایش تیمش ابراز خشنودی کرد و معتقد است با این نتیجه، تیمش در دیدار برگشت از شانس بیشتری برخوردار است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما دوندگی زیادی داشتیم. ما توپ را روی زمین به چرخش در آوردیم. ما سه گل دریافت کردیم اما می توانیم در برنابئو برای پیروزی روی حمایت هواداران حساب کنیم.

هنوز هیچ چیز مشخص نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد اما ما باید تلاش کرده و روی دیدار برگشت تمرکز کنیم زیرا دیدار دشواری خواهد بود."

دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.


http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-496-marcelo-and-benzema-goofing-around-in-2012.jpg

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

مرجع خبري رئال مادريد : شاید یکی از مهمترین بخش های بازی فوتبال برای تماشاگران تلویزیونی به گزارشگری آن باشد . فوتبالدوستان ترجیح می دهند که گزارشگری برایشان در مورد بازی صحبت کند که هم نام بازیکنان را صحیح ادا کند ، هم به جا و با لحنی ملایم برایشان صحبت کند و هم در بعضی مواقع با کنایه های بامزه ، لبخند را به لبانشان بیاورد .
اما مشکل این جاست که بعضی گزارشگران ، با گزارشهای یک طرفه خود ، بازی را به کام هواداری که برای استراحت از کار روز مره ، پای گیرنده هایش می نشیند ، زهر می کنند و آن قدر یک طرفه گزارش می کنند که مخاطب حس می کند که او در حال گزارش بازی با پوشیدن پیراهن و پرچم تیم محبوبش است و عجیب تر آن که مسئولی که بالاتر از اوست ، با وجود موج انتقادات ، هیچ واکنشی ندارد .
یکی از این نفرات مزدک میرزایی است . او که بدجوری علاقه دارد که از نظر محبوبیت به عادل فردوسی پور برسد (اتفاقی که محال است رخ دهد) ، به خصوص در زمان بازیهای بارسا ، با تمجید و تعریف های بی جایش از بازیکنان این تیم ، حوصله مخاطب را سر می برد ، گویی که در حال گزارش به طور مستقیم برای شبکه بارسا تی وی در اسپانیاست !
او اشتباهات داوری به سود رئال را که فقط از نظر خودش اشتباه است، به شدت بولد می کند . آلبیولی که هنوز کارت نگرفته را با یک خطا مستحق اخراج می داند ، در حالی که خطای مسلم روی دی ماریا در اواخر نیمه دوم را نمی بیند و سعی می کند آن را بی اهمیت جلوه دهد و در زمانی که پدرو به طور مشخصی در موقعیتی آفساید گلزنی کرده ، آن را فقط " مشکوک " می داند .
اما عجیب تر این است که مشخص نیست که او چه پدر کشتگی با برخی نفرات رئال دارد ! در حالی که په په اصلا در ترکیب هم نبود و یکی از کم ترین آمار را در زمینه خطا در یوروی اخیر داشت ، نبودنش را به مسخره می گیرد . از طرفی حرفهای مورینیو را مورد تمسخر قرار می دهد و عجیب تر این که پس از گل دی ماریا طوری حرف می زند که انگار یکی از بدترین اتفاقات زندگیش رخ داده است !
به هر حال ، آقای مزدک ، ما توقع خاصی از تو نداریم . فقط جان مادرت لذت دیدن بازیها را از ما نگیر ، در این اوضاع زندگی ، ما فقط همین یک دل خوشی را داریم !

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

رئال مادرید 2-3 بارسلونا

1-0 : رونالدو

2-3: دی ماریا

لحظات حساس :

نیمه اول

نیمه دوم

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

همان طور که مورینیو گفته بود ، بردن در نیوکمپ آسان نیست ، چرا که باید علاوه بر یازده بازیکن حریف ، به تیم داوری هم غلبه کرد .
در شبی که رئال مادرید مستحق شکست نبود ، اشتباه بزرگ و مسلم داور در گل آفساید پدرو ، همه چیز را عوض کرد . هر چند که زدن دو گل در نیوکمپ ، کار را برای بازی برگشت آسان خواهد کرد .
تیم تیتو نشان داد که با تیم گواردیولا مو نمی زند . همچنان تائتر و کمک های داوری ، دو تاکتیک اصلی این تیم در طول بازیها هستند که اگر اجرا نشوند ، هرگز این تیم نمی تواند به نتیجه برسد . الکسیس سانچز با نقش بازی کردنش ، حتی حوصله کلوس گومز ، داور بازی را هم سر برده بود و البته گل پدرو که سرنوشت بازی را تا حد زیادی مشخص کرد در موقعیتی کاملا آفساید به ثمر رسید .
بازی در نیمه اول تقریبا طرف هیچ کدام از تیمها نبود به طوری که نه ایکر و نه والدس ، هیچ واکنش جدی نداشتند . استفاده از بنزما به هیگوائین تقریبا عجیب ترین نکته ترکیب بود چرا که بازیکن فرانسوی که به نظر می رسید همچنان یوروی وحشتناکش را از یاد نبرده ، یکی از بدترین و کم اثر ترین بازیکنان در طول زمین بود .
بارسا در طول نیمه اول به ندرت به دروازه رئال می رسید و در یکی دو باری که نزدیک محوطه جریمه سفیدها شدند هم با بی دقتی توپهایشان را روانه اوت کردند . مسی دو توپ خوب را به شکلی احمقانه از دست داد تا مشخص شود که عقده رسیدن به سال فوق العاده ای که کریتسیانو داشته ، دارد او را می کشد . رئال هم در فاز تدافعی به خصوص روی توپربایی های کوئنت رائو عالی بود اما در فاز تهاجمی به علت کندی بیش از حد بنزما و کم دقتی ، گیج می زد .
در نیمه دوم در شرایطی که رئال مادرید تیم حاکم بر میدان بود ، خیلی زود روی یک کرنر توسط کریستیانو یک گل سالم به ثمر رساند اما یک دقیقه بعد این کلوس و کمک هایش بودند که به کمک تیتوی بینوا آمدند تا این بار توسط مورینیو و شاگردانش انگشت نشود . پدرو در موقعیتی کاملا آفساید روی پاس ماسکرانو گلزنی کرد تا شرایط بازی عوض شود .
در حالی که در صورت مردود شدن این گل ، رئال می توانست با کنترل بازی به آسانی برنده این بازی باشد ، اما روحیه رئالی ها کشته شد تا مسی بالاخره از روی نقطه پنالتی ، حرصش از بودن در سایه رونالدو در سال 2012 را خالی کند و دقایقی بعد ژاوی روی یک کم دقتی خط دفاع رئال ، گلزنی کند .
اما از آن جا که چوب خدا صدا ندارد ، والدس تعارف تیم داوری را پس زد و در یک حرکت مضحک ، یک پاس گل تماشایی را به دی ماریا داد تا شاگردان مورینیو به بازی برگردند و بارسایی ها در دقایق پایانی با زیر توپ زدن تلاش کنند که با پیروزی نا امید کننده 3-2 به رختکن بروند .

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 

مورینیو: کمک داور اشتباه بزرگی مرتکب شد


ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که کمک داور دیدار شب گذشته تیمش مقابل بارسا در سوپرکاپ اسپانیا، با پذیرفتن گل پدرو، اشتباه بزرگی مرتکب شد.

در این دیدار ابتدا رئال با گل رونالدو پیش افتاد اما چند دقیقه بعد پدرو گل تساوی را به ثمر رساند اما تصاویر آهسته نشان داد که مهاجم بارسا اندکی در آفساید بود.

مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" گل اول بارسا به دلیل اشتباه بزرگ خط نگه دار به ثمر رسید، نه چیز دیگر. "

سرمربی پرتغالی همچنین در مورد بازی تیمش صحبت کرد و عملکرد خوسه کایه خون را مورد ستایش قرار داد.

" بازی مان در نیمه اول را دوست نداشتم اما در نیمه دوم بازی فرق کرد. کایه خون خوب بازی کرد. او شرایط را برای بازی دی ماریا فراهم کرد. این بازی مهمی بود و من از عملکرد او راضی هستم."

دیدار برگشت سوپرکاپ 6 روز دیگر در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد اما پیش از آن دو تیم باید در لالیگا به میدان بروند. رئال با ختافه بازی خواهد کرد.


http://u.goal.com/202000/202081hp2.jpg

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 

کاسياس:گل دي ماريا همه چيز را تغيير داد


گل دوم رئال را آنخل دي ماريا روي اشتباه فاحش ويکتور والدس، دروازه‌بان بارسلونا به ثمر رساند.

ايکر کاسياس در اين مورد گفت: لحظه‌هاي متفاوتي را در جريان ديدار تجربه کرديم. ما شروع خوبي داشتيم و گل نخست را زديم ولي آنها به بازي برگشتند و 3 بر يک از ما پيش افتادند. در آن لحظه بود که احساس کرديم همه چيز سخت شده است ولي گل دي ماريا همه چيز را تغيير داد. اين گل رقابت در ديدار برگشت را نزديک‌تر کرد.

وي افزود: يکي از هدف‌هاي ما اين بود که بتوانيم در نوکمپ به گل برسيم. در اين ديدار 2 بار توانستيم اين کار را انجام دهيم. نمي‌توانيم از نتيجه‌اي که بدست آورديم ناراضي باشيم.


http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-536-iker-casillas-stopping-the-ball-from-crossing-the-goal-line-in-real-madrid-2012-2013.jpg

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 




برچسب ها : <-TagName->,


مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
آمار کاربران
افراد آنلاین : online

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 49180
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1