آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

خبر داغ جدید خبر جدید دانلود مستند رونالدو رونالدو، بازیکنی با بهترین عملکرد در اروپا رئال در حال حاضر در بارسلون
به نامش و به یادش


*رسانه عاشقان کریستیانو رونالدو روزانه با جدیدترین اخبار و رویداد های مربوط به بهترین بازیکن جهان بروزرسانی می شود . همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید،در این وبسایت هرگونه توهینی به تیم و بازیکن رقیب ممنوع میباشد.


عشق رئال-ضد مســـــــی
عاشقان مهدی مقدم
تیم یعنی لیورپول
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریستیانو رونالدو و آدرس cr7-rman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان

بازدید : بار

سلام دوستان گل

با عرض پوزش از شما دوستان گل,به دلیل شرع شدن و فشردگی امتحانات نمیتونم مرتب به وب سر بزنم و به نظرات پاسخ بدم.

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال ترجیح می‌دهد به جای رسیدن به توپ طلا، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را با رئال مادرید کسب کند.

 



به گزارش فارس و به نقل از رکورد،‌ شب گذشته تیم جنوب قاره اروپا در دیداری آزمایشی قبل از حضور در یورو ۲۰۱۲ به تساوی بدون گل مقابل مقدونیه در ورزشگاه مونیسیپال لیرا رسید. پس از این نتیجه کریستیانو رونالدو گفت: فکر می‌کنم تساوی در این مرحله که ابتدای دوره آماده‌سازی برای یورو ۲۰۱۲ است، نتیجه‌ای قابل قبول است. بخصوص که ما عملکردی خوب در زمین داشتیم و مقابل حریفی که ظاهرا دو اتوبوس جلوی دروازه‌اش پارک کرده بود که گل نخورد، بازی کردیم.

وی ادامه داد: در این بازی مقدونیه‌ای‌ها ماموریت داشتند که اجازه ورود هیچ توپی را به درون دروازه‌شان ندهند. ما هم برای گلزنی شانس کافی نداشتیم. مقابل چنین حریفی ویژگی خلاقیت در تیم ما وجود داشت. فکر می‌کنم این قابلیت در بازی بعدی به شکلی بهتر نمایان شود.

رونالدو که در فصل اخیر برای رئال مادرید ۴۶ گل زد، ‌عنوان کرد: آنچه برای رئال انجام دادم، دیگر تمام شده است. در فصل آینده امیدوارم نمایش بهتری در اروپا و اسپانیا داشته باشیم. اگر خبرنگاران بپرسند که من به فکر تصاحب توپ طلا هستم‌، می‌گویم ترجیح می‌دهم صاحب آن نشوم اما در عوض فاتح لیگ قهرمانان شوم.

دیدار تدارکاتی آینده یاران وی روز شنبه مقابل ترکیه است.

پرتغال در پیکارهای جام ملت‌ها که از روز ۱۹ خرداد در اوکراین و لهستان آغاز خواهد شد، با آلمان، هلند‌ و دانمارک همگروه است.

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 

این ستاره پرتغالی که با نشریه آلمانی کیکر مصاحبه می کرد، رسیدن به چنین دستاوردی را اوج دوران حرفه ای اش توصیف کرد .

رونالدو: دوران حرفه ای ام با یک قهرمانی با پرتغال کامل می شود

سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای اش، رسیدن به جام در یک تورنمنت معتبر با پیراهن تیم ملی پرتغال است.

این ستاره پرتغالی که با نشریه آلمانی کیکر مصاحبه می کرد، رسیدن به چنین دستاوردی را اوج دوران حرفه ای اش توصیف کرد .

" پرتغال مدعی قهرمانی در یورو نیست؛ ما یک تیم جوان هستیم که توسط یک مربی جوان هدایت می شویم. فشار برای رسیدن قهرمانی روی تیم هایی مانند هلند، آلمان و البته اسپانیاست.

از اینکه پرتغال در سخت ترین گروه قرار گرفت، ناراحت شدم. البته اگر بخواهیم قهرمان شویم، بهتر است مقابل تیم هایی مثل آلمان و هلند قرار بگیریم تا تیم های کوچک. اگر بتوانم با پرتغال به یک جام برسم، از دوران حرفه ای ام کاملا راضی خواهم بود."

رونالدو همچنین در مورد کری خوانی اش با بازیکنان آلمانی رئال گفت:" من بیشتر با اوزیل شوخی می کنم چون خدیرا کمی جدی است.

ما هیچ ترسی از آنها نداریم اما به آنها احترام می گذاریم. هیچ فشاری روی پرتغال نیست. ما باید تمام تلاش مان را انجام دهیم و خوش بگذرانیم."
 

 

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

این مطلب بخشی از کتاب جدید لوکا کایولی با نام "رونالدو؛ وسواس بهترین بودن" است که به طور اختصاصی در سایت گل منتشر می شود

 

Cristiano Ronaldo, Real Madrid (PROSHOTS)

YV

سایت گل- 20 آوریل 2011، دیدار فینال کوپا دل ری در ورزشگاه مستایای والنسیا. مهمتر آنکه در این دیدار کریس رونالدو بهترین گل فصلش از دیدگاه هواداران را به ثمر رساند؛ گلی که تنها قهرمانی فصل رئال را رقم زد. البته هواداران رئال برای دیدن این گل بیش از 100 دقیقه صبر کردند.

رونالدو در این دیدار در پست شماره 9 به میدان رفت؛ جایی که بهترین پست برای او محسوب نمی شود. او دوست ندارد توپ را از پشت سر دریافت کند و برایش به میدان رفتن به عنوان تنها سنتر فوروارد دشوار است. او باید به عقب برگردد و به هم تیمی هایش برای به پیش بردن توپ کمک کند؛ این چیزی است که رونالدو برای آن ساخته شده است.  در دقایق پایانی نیمه او ل بود که او با یک پاس فوق العاده، په په را صاحب موقعیت کرد و او توپ را به تیر کوبید.

در سراسر نیمه اول، رئال تیم برتر میدان بود و بارسا حتی نتوانست یک شوت به سمت دروازه بزند اما رنالدو در خط حمله تنها به نظر می رسد. در نیمه دوم بارسا به روند همیشگی بازی هماهنگ اش برگشت و این رونالدو را بیشتر در زمین محو کرد. در پایان 90 دقیقه جذاب بازی، شماره 7 رئال تنها یک شوت به سمت دروازه حریف زده بود. او باید تا وقت های اضافه و تا دقیقه 100 صبر می کرد تا به رکورد گلزنی نزدنش مقابل بارسا پایان دهد.

دی ماریا بعد از یک و دو با مارسلو و یک فرار سریع، دنی آلوس را پشت سر گذاشت و سپس با یک ارسال پرقدرت، توپ را از سمت چپ به روی دروازه بارسا ارسال کرد.کریس با یک پرواز بلند، توانایی ای که پیش از این در منچستریونایتد هم آن را نشان داده لود، بالاتر از آدریانو به توپ رسید و با یک ضربه سر پرقدرت، توپ را به تور دروازه بارسا رساند. ژوزه پینتو، دروازه بان بارسا، نتوانست کاری در مقابل این ضربه انجام دهد. این ضربه سر تماشایی، اولین قهرمانی رئال در کوپا دل ری را بعد از تقریبا دو دهه رقم زد.

این بار رئالی ها به خوبی و واقعا بارسا را شکست دادند و تنها نتیجه این را نشان نمی داد. مسی هر بار تلاش کرد تا خود را به دروازه رئال برساند، خود را در تله مدافعان حریف گرفتار دید. او مجبور بود دور از دروازه حریف صاحب توپ شود و به همین دلیل نتوانست چندان موثر باشد.

او در نیمه دوم بهتر شد و سرانجام یک پاس عمقی فوق العاده برای پدرو فراهم کرد اما گلی که زده شد را کمک داور به دلیل آفساید نپذیرفت.  این شکست، اولین شکست بارسا با گواردیولا در یک فینال بود.

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

تلاش نافرجام بازیکن لبنانی برای' کریس رونالدو' شدن/فیلم

 

محمد قدار بازیکن تیم ملی لبنان تلاش کرد تا در یکی ازبازیهای لیگ مالزی خبرساز شود.

به گزارش خبر آنلاین او که درتیم کلانتان توپ می زند، قصد داشت تکنیکهای کریس رونالدو را در زمین اجرا کند اما به نظر می رسد از نظر ذهنی هنوز کشش این کار را ندارد و کاملا فوتبال را پس از چند بارپاعوض کردن فراموش کرد.
 
 
 
 
 
 
 

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

خوزه مورینیو به خاطر این ادعا که گلهای مسی بی ارزش هستند و خواستار رسیدن توپ طلا به رونالدو شده بود ، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت . اما وقتی که گواردیولا و کل بارسا در کل فصل ، قربان صدقه بازیکن آرژانتینی گرفتند ، چرا مربی رئال مادرید حق نداشته باشد که از بازیکنش دفاع کند ؟ کریستیانو ، راهنمای اصلی رئال در جاده قهرمانی بهترین لیگ چهان بود و در حالت عادی ، شایسته این جایزه است . پس منقطی به نظر می رسد که رئالیها از انتخابش حمایت کنند .
وقتی به فصل نگاه می کنیم ، مشخص می شود که حق با بازیکن پرتغالی است . از گل تاریخیش در نیوکمپ که به منجر به قهرمانی و تغییر دوره و سلطه بر فوتبال اسپانیا گرفته تا خیلی کارهای دیگرش . این شاهکارش بود ، آن هم در روزی که مسی هیچ چیز نبود . بی تردید برای رای دادن به بهترین بازیکن 2012 تردیدی وجود ندارد . کریستیانو می تواند به این عنوان برسد چرا که بازیکن آرژانتینی به توفیقی نرسیده است .
فردریک هرمل

http://i33.tinypic.com/207p6rc.jpg

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 کریستیانو ، فصلی بی نظیر داشته است . خودش بهترین نمره را می دهد اما می داند که نرسیدن به چمپیونزلیگ ، ناخوشایند است . از سویی اسپانیا را مدعی یورو می داند .

 


فصل سومت در رئال را تمام کردی ، 60 گل زدی و لالیگا را بردی . چه نمره ای می دهی ؟
به فصلم نمره 19 می دهم و به تیم نمره 19 چرا که می توانستیم باز هم قهرمان شویم ، مثلا در چمپیونزلیگ .

از چمپیونزلیگ گفتی . رئال مادرید برای رسیدن به فینال چه کم داشت ؟
در پنالتی ها باختیم . راموس ، کاکا و من ، پنالتی خراب کردیم و نباید فراموش کرد که نمی توان با این همه پنالتی خراب کردن ، به فینال چمپیونزلیگ رسید . فکر کنم که در نیمه اول ، خوب کار کردیم اما در نیمه دوم افت داشتیم . شاید تاوان الکلاسیکو را پرداختیم . نمی خواهم توجیه کنم اما در بازی برگشت با بایرن کمی خسته بودیم . هر چند با وجود باخت در فینال شنبه ، آنها تیم بزرگی هستند ، مربی بزرگی دارند و شایسته رسیدن به فینال بودند .

پس فکر می کنید که برنامه ریزی می توانست که متفاوت تر باشد و بیشتر به سودتان باشد ؟
انجام آن دو بازی مشکل در عرض یک هفته ، نمی توانست خوب باشد . برای بازیکنان از نظر بدنی و ذهنی خوب نبود . بهتر است که راهکاری پیدا شود . باید دید که چه می شود .

دوره بارسلونا را تمام شده می دانید ؟
فکر می کنم با اتمام فصل و قهرمانی نسبت به بارسا با نه امتیاز فاصله ، همه چیز تمام شد . هنوز نمی دانم که این اتفاق تا سالها رخ می دهد یا نه چرا که هم بارسا و هم ما تیمهای بزرگی هستیم . شاید حالا بتوانیم که چندین سال لالیگا را ببریم ، مثل کاری که آنها کردند .

رفتن گواردیولا از بارسا را چطور می بینی ؟
او عملکرد خوبی در باشگاهش داشت و باید دید که چه می شود . برایش در آینده کاریش آرزوی موفقیت می کنم .

می دانی که پس از بردن کوپا و لالیگا ، مادریدیسموها فقط به چمپیونزلیگ راضی می شوند ؟
امسال هم خیلی نزدیک بودیم اما آرام هستیم . در عرض یک یا دو سال آینده به دهمین چمپیونزلیگ می رسیم . می دانیم که همه روی آن تمرکز دارند . این در خیابان ها هم مشخص است اما آارم هستیم .

حرف از آینده زیاد است . هنوز سه سال از قراردادت باقی مانده است اما گفته می شود که می خواهی تا آخر دوران فوتبالت ، قراردادت را تمدید کنی .
در رئال مادرید خیلی راحت هستم . عاشق شهر ، کشور ، هواداران و تیم هستم اما هیچ گاه نمی دانی که در آینده چه می شود .

فکر می کنی که هیگوائین برای فصل بعد در رئال مادرید بماند ؟
مورینیو گفت که همه بازیکنانش را می خواهد و این یعنی این که  هیگوائین را می خواهد . دوست دارم در رئال بماند اما باید به تصمیمات احترام گذاشته شود . اگر بماند برای همه خوب است چرا که بازیکن بزرگی است و مورینیو هم او را می خواهد . اگر تصمیم به رفتن هم بگیرد باید به او احترام بگذارد .

مورینیو گفته که تو شایسته توپ طلا هستی ، چه نظری داری ؟
من در هیئت انتخاب توپ طلا نیستم تا تصمیم بگیرم که شایسته هستم یا نه اما فکر می کنم که فصل خیلی خوبی داشتم . سخت ترین لیگ جهان را بردم . با حرف مورینیو موافقم اما چیزی که الان می خواهم ، داشتن یک یوروی عالی است چرا که می تواند به توپ طلا کمک کند اما عموما این مسئله ایس نیست که نگرانم کند . از فصلی که داشتم راضی هستم اما فقط به تیم ملی و کمک به کشورم فکر می کنم .

فقط مسی و رونالدو می توانند برای توپ طلا رقابت کنند ؟
نه . این چالشی میان مسی و کریستیانو نیست بلکه دوئلی میان خیلی تیمها و خیلی بازیکنان است . هر کسی می خواهد برنده باشد . مردم همیشه ما را مقایسه می کنند اما نمی توان قیاس کرد . همان طور که نمی توان فراری ، پورشه یا مرسدس را قیاس کرد . ما در تیمهایی متفاوت و در تیمهای ملی متفاوت بازی می کنیم و دوست داریم که رقابت کنیم . مسی بازیکن بزرگی است . اما فکر می کنم که مقایسه من با او عادلانه نباشد چرا که درست نیست .

پارسال در لالیگا 40 گل زدی و امسال 46 تا . محدودیتت کجاست ؟ می توانی رکورد خودت را بشکنی ؟
برخی خبرنگاران پارسال هم همین را از من پرسیدند . محدودیتم این است که هر سال بهتر شوم . زدن 46 گل در لالیگا خیلی مشکل می تواند باشد اما هیچ چیز مشخص نیست . هر اتفاقی می تواند رخ دهد . همیشه به خودم اعتقاد دارم و می خواهم بهتر شوم . مثلا رئال مادرید امسال به صد گل رسید که باور نکردنی است ... پس هیچ چیز قابل پیش بینی نیست .

نونو ، مربی ریو آوه و هم تیمی سابقت در پرتغال ، گفته که تو می توانی در لالیگا 60 گل بزنی و کامل ترین ماشین تاریخ فوتبال هستی .
نونو یک دوست خوب است . با او موافقم (می خندد) شوخی می کنم . فقط از او تشکر می کنم چرا که همیشه این چیزها به من انگیزه می دهد . او دروازه بان بزرگی بود و مربی بزرگی خواهد و برایش در کاری که شروع کرده ، آرزوی موفقیت می کنم .

رویاهای کوتاه مدت چه چیزهایی هستند ؟
رویایم این است که همه چیز را با پرتغال ببرم و به دهمین چمپیونزلیگ برسم . روی رسیدن به اینها تمرکز می کنم . همه از دهمین قهرمانی در اروپا می گویند ، بازیکنان می داند که این برای شهر و مادریدیسموها مهم است . باید دید که در فصل بعد چه می شود . رویایم قهرمانی در عرصه ملی هم هست . فکر می کنم که امکانش هست . در سال 2004 نزدیکش بودیم و به نظرم پتانسیلش را داریم .

رویای قهرمانی در یورو را داری اما در سخت ترین گروه هستید . فکر می کنی پرتغال بتواند از این صخره سخت ، بالا بیاید ؟
بله ، موافقم که در سخت ترین گروه در یورو هستیم اما این برای هر کسی مشکل است . ما تلاش می کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم چرا که هلند ، فینال یست جام جهانی است و آلمان ، نایب قهرمان دوره گذشته است .

انجام اولین بازی در مقابل نایب قهرمان جهان چطور است ؟
خوشحالم که باید اولین بازیمان در یورو در مقابل هلند باشد چرا که از نظر تاکتیکی مثل ایتالیا نیستند که همیشه پشت توپ است . آنها تملک توپ بیشتری را می پسندند ، مثل ما . پس حدس می زنم که بازی زیبایی شود . می دانیم که در گروه مشکلی هستیم اما باید خوشبین باشیم .

هلند چه خطراتی دارد ؟
باید مواظب روبن و فن پرسی بود اما هلندی های دیگری هم هستند .

و آلمان ، باید مواظب چه چیزی بود ؟
کلیدهای زیادی برای غلبه بر آلمان وجود ندارند . می دانیم که شکست دادنشان مشکل است چرا که تیم ملی بزرگی هستند اما امکانش هست . نمی ترسیم اما احترام می گذاریم چرا که همیشه منسجم هستند . پرتغال یکی از مدعیان است . ما فشاری که روی اسپانیا ، هلند و آلمان است را حس نمی کنیم ، پس باید از اتفاقاتی که می افتد ، لذت ببریم .

گفتی که اسپانیا مدعی است . دیگر چه تیمی را جزئی از گزینه های می دانی ؟
اسپانیا ، شانس زیادی برای قهرمانی در اروپا دارد . آلمان ، هلند و ایتالیا هم خیلی محبوب هستند . سه تای اولی به نظر من ، مدعیان اصلی هستند .

با ژرمن های رئالی در مورد یورو ، شوخی می کنی ؟
بله ، خیلی زیاد . به خصوص با مسعود که شوخ طبع تر از خدیراست . در رختکن رئال مادرید ، یک گروه فوق العاده وجود دارد و با بازیکنان اسپانیا هم خیلی شوخی می کنیم .

لوکاش پیش چک ، دفاع راست بورسیا دورتموند ، مد نظر رئال است . چه نظری داری ؟
او بازیکنی لهستانی است که می تواند در رئال بازی کند . در منچستر هم یک دروازه بان با این ملیت داشتیم . باید دید که چه می شود . لهستانی ها باید خوشحال باشند که چنین بازیکنان بزرگی دارند .

در پایان ، کدام مربی بهتر است ؟ فرگوسن یا مورینیو ؟
فرگوسن برایم مثل پدر بود و چیزهای زیادی به من یاد داد . دوره خوبی با او داشتم . اما مورینیو ، بهترین مربی جهان است و با او بودن باعث می شود که به پیشرفت ادامه دهم . کار کردن با او خیلی خوب است چرا که نامبر وان است .

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

بنزما که این روزها رکورد مصاحبه کردن را شکسته است ، باز هم به تمجید از مورینیو پرداخت :" او بهترین مربی جهان است . همان چیزی است که رئال مادرید نیاز داشت . از زمان آمدنش ، به جامها رسید . پس باید ادامه دهد ."
وی که در این فصل در رئال 31 گل زده در مصاحبه با لاسکستا به شوخی گفت که کریستیانو رونالدو ، بیش از بقیه خودش را درون آینه می بیند و به خودش می رسد و راموس هم " دیوانه موسیقی قلامنکوست . " وی افزود که گرانرو و ژابی توی لاک خودشان هستند و به سختی با اوزیل ارتباط برقرار می کند :" با هم کمی انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی و اسپانیولی صحبت می کنیم اما او دوست من است . " بنزما در مورد لاس که احتمالا در این تابستان می رود گفت :" همیشه این گونه خشمگین نیست . او پسر خوبی است ، امیدوارم سال بعد بهتر باشد . "
در پایان بنزما از شبکه های اجتماعی گفت . اعلام کرد که عضو توئیتر نیست چرا که فیس بوک " مهمتر " است . وی همچنین اعلام کرد که بسیاری از هم تیمی هایش شیفته موبایل هایشان هستند :" خیلی از آنها پیش یا پس از تمرینات و بازیها ، پیامک می فرستند . راموس ، کریستیانو یا حتی خودم این گونه هستیم . "

 

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 رود گولیت ، یکی از بزرگترین هافبک های تاریخ فوتبال ، به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت . او در مقاله ای که در کشور هند نوشته است ، آورده است :" مطمئنم که کریستیانو به موفقیت بزرگی در یورو می رسد . " گولیت اعتقاد دارد که بازیکن رئال باعث پیشرفت تیم ملی کشورش در یورو می شود .
بازیکن هلندی به بررسی یوروی آتی پرداخت و افزود :" عملکرد رونالدو در کنار مورینیو فوق العاده بوده و شصت گل زده است . مطمئنم که پرتغال ، خواهد درخشیا . حریفان از آنها می ترسند . "
گولیت افزود :" کریستیانو تنها بازیکنی است که می تواند یک تنه بازیها را عوض کند . هلند باید حواسش جمع باشد تا جلوی حرکات بازیکن پرتغالی را بگیرد . "

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

لوکا مودریچ ، هافبک کروات در کنفرانس مطبوعاتی گفت که ایتالیا و اسپانیا را مدعیان گروهش در یورو می داند . "
هافبک تاتنهام در ادامه به تمجید از رونالدو پرداخت و گفت :" بازیکن بزرگی است . اگر نبود که در رئال مادرید بازی نمی کرد . در مورد توانایی هایش بحثی نیست . اگر بهترین نباشد ، یکی از بهترین هاست . "

http://www.tribalfootball.com/sites/default/files/imagecache/medium/stories/modric_bg_1.jpg

 




برچسب ها : <-TagName->,


مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
آمار کاربران
افراد آنلاین : online

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 49146
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1