آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

خبر داغ جدید خبر جدید دانلود مستند رونالدو رونالدو، بازیکنی با بهترین عملکرد در اروپا رئال در حال حاضر در بارسلون
به نامش و به یادش


*رسانه عاشقان کریستیانو رونالدو روزانه با جدیدترین اخبار و رویداد های مربوط به بهترین بازیکن جهان بروزرسانی می شود . همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید،در این وبسایت هرگونه توهینی به تیم و بازیکن رقیب ممنوع میباشد.


عشق رئال-ضد مســـــــی
عاشقان مهدی مقدم
تیم یعنی لیورپول
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریستیانو رونالدو و آدرس cr7-rman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان

بازدید : بار

مدت زمان: ٤ دقیقە و ٣٦ ثانیە             حجم: ١٩،۵ میگابایت          کیفیت: اوریجینال!

آنتی مسی البتە آنتی نیست واقعیت هست! ==>>                    دانلـــــود!!

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، کریستیانو رونالدو و ایرینا شیک ، مدل روسی در دومین تعطیلاتشان در این ماه هستند . بازیکن 27 ساله رئال مادرید سعی کرده که بخش زیادی از تعطیلات تابستانش را در تایلند سپری کند .
http://www.img4up.com/up2/55235309113676177868.jpg
او دیروز عکسی از خودش در حال ماهیگیری به همراه نامزدش منتشر کرد .رونالدو سعی می کند که با قوای کامل آماده شروع فصل شود و ایرنا نیز سرحال به نظر می رسد . وی نوشته است :" در حال لذت بردن از یک ماهیگیری فوق العاده عصرگاهی . "

 
 




برچسب ها : <-TagName->,


بازدید : بار

و اما خبر راجب لوکا مودریچ بازیکن کرواسی رئال مادرید آیندە...!

رئال مادرید کلید خرید خود را بە مبلغ ٤٤،٤ میلیون یورو برای مودریچ ، هفتە ی آیندە بە رقم زد. ولی در اینجا تاتنهام حسود مشکلاتی ایجاد کردە کە هفتە ی بعد معلوم خواهد شد....کە مودریچ بە رئال میپیوندە یا نە...ولی من همانطور کە گفتم مودریچ بە مبلغ ٤٠ تا ٤٤ میلیون یورو حتما بە رئال مادرید کبیر خواهد پیوست....! دیگە هم شایعە درست نکنید و الکی خودتان را اذیت نکنید!

کوئنترائو...در آیندە بە بنفیکا باز خواهم گشت!!!/ عجب، خیلی دلت هم بخواد کە تو رئال بمونی...متاسفم همین!

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ،  فابیو کوئنت رائو در مصاحبه با اوجوگو ، به بنفیکا چراغ سبز نشان داد . باشگاهی که علاقه خاصی به هوادارانش دارد . وی گفت :" بنفیکا را دوست دارم . باشگاهی است که در قلب من است . دوست دارم پیش از 30 سالگی که سرحال هستم به بنفیکا برگردم ، نه وقتی که در پایان دوران فوتبالم هستم . می خواهم به این باشگاه کمک کنم . "
وی پیش بینی کرد که تیم سابقض فصل خوبی خواهد داشت :" ما توانایی زیادی داریم . امسال سال بنفیکاست . بی تردید این تیم برای قهرمانی بسته خواهد شد . "

درخواست قرارداد برای سامی خدیرا هافبک میانی آلمانی و بازیکن رئال مادرید! / خیلی هم عجیب و جالب همە ی تیمها بە رئال چسبیدند از چپ و راست ، بازیکن ندیدە ها، خخخخخ عمرا خدیرا رو از چنگ ما بکنید....!

 

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، پس از نهایی شدن انتقال تیاگو سیلوا به پی اس جی ، میلان صاحب پول شده که یک مدافع وسط درجه یک را به جای بازیکن برزیلی بخرد . حالا به گزارش فیچاجس ، گزینه اصلیشان راموس است و حاضرند در ازایش 40 میلیون یورو بپردازند .
میلانی ها در نظر دارند که کل پولی که از بازیکن برزیلی کسب کردند را خرج مدافع آندلوسی کنند . بنا بر این گزارش ، آنها بندهایی برای افزایش پول هم در قرارداد راموس حاضرند بگنجانند .
میلان البته می داند که شانس اندکی برای خرید این مدافع 26 ساله دارد که در حال حاضر کاپیتان دوم رئال مادرید است اما به هر صورت برلوسکونی است و رویاهایش .
 

 




برچسب ها : <-TagName->,


مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
آمار کاربران
افراد آنلاین : online

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 49144
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1